כיצד לבחור מצלמות אבטחה נסתרות לבית?

מצלמות אבטחה נסתרות לבית - וקסמן מערכות

תחושת הביטחון עבור כל אחד מאתנו היא הכרחית ובסיסית. אנחנו רוצים להרגיש בטוחים בבית שלנו, במקום העבודה שלנו, ברכב שלנו ובעצם בכל מקום. מצלמות אבטחה נכנסו לחיינו כבר לפני שנים רבות ועם הטכנולוגיה המתקדמת אנחנו מרוויחים מוצרי אבטחה טובים, מדויקים וברורים יותר ויותר. מה גם שהמחירים בעקבות החדשנות והתחרות יורדים או לפחות ניתן למצוא מגוון גדול יותר של מצלמות אבטחה במגוון מחירים.

אפשר לחלק את מצלמות האבטחה לכמה קריטריונים עיקריים (כמובן שניתן להיכנס לעובי הקורה ואז להעמיק בדקויות) אבל בגדול ישנן מצלמות אבטחה גלויות או מצלמות אבטחה נסתרות בעלות חיבור קווי או אלחוטיות. בואו נסקור את ההבדלים.

מצלמות אבטחה גלויות

כשמם, אנחנו יכולים לראות את המצלמות, הן יכולות להיות מותקנות בתוך מבנים, משרדים וחנויות או מחוץ להם. למשל במשרדים וחנויות אנחנו נראה לרוב מצלמות אבטחה אלחוטיות חיצוניות מותקנות על קירות בצמוד או בקירוב לתקרה, בהתאם לגובה התקרה. מצלמות אבטחה גלויות ניתן לזהות בקירות החיצוניים שעוטפים את המבנה או על הגדר או השער של המקום.

מצלמות אבטחה נסתרות לבית או למשרד

ישנן סיבות רבות ושונות להשתמש במצלמות אבטחה נסתרות לבית או למשרד. חשוב לציין אם אתם מתקינים מצלמות נסתרות במשרד עליכם לשים שלט ברור וגלוי כי במקום זה מותקנות מצלמות נסתרות מטעמי שמירה על הפרטיות. מצלמות האבטחה הנסתרות חבויות בתוך פריטים וקשה לגלות כי הן מונחות שם. מרבית הפעמים שאנשים מזמינים מצלמות נסתרות לבית נעשות מתוך צורך להפריך חשש לרוב מעובדים שנמצאים בבית – מטפל/ת לילד או לאיש מבוגר וחסר ישע  או מנקה שמסתובב/ת בבית בצורה כמעט חופשית וישנם החוששים ואינם סומכים עליהם בעיניים עצומות.

אלחוטי או קווי

מצלמות אבטחה נסתרות מגיעות אלחוטיות, מצלמות אבטחה גלויות יכולות להיות בהתקנה קווית או אלחוטית. הבחירה בין מצלמה קווית או אלחוטית לרוב מתבצעת לפי הצורך הקיים ותנאי השטח. אם אתם רוצים להתקין מצלמות אבטחה בירושלים או בכלל בבית קיים ואין הכנה מוקדמת לחיווט המצלמות, תבחרו במצלמות אבטחה אלחוטיות על מנת להימנע משיפוץ והעברת הכבלים הנדרשים. אם אתם בשלבי בניה או שיפוץ ביתכם, תוכלו לבחור בין שתי החלופות, האם לבצע הכנה רשתית עבור מצלמות קוויות או לא.

למידע נוסף, לקבלת הצעת מחיר והסבר על השירותים שלנו חייגו עכשיו 077-2295560 לנציג וקסמן מערכות ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

מלאו פרטים
מנעול ללא מפתח

הקץ למפתחות, מנעול ללא מפתח

הפופולריות של מנעולים ללא מפתח  הולכת וגוברת עם השנים. יותר ויותר אנשים מחפשים את הנוחות של שימוש במנעול ללא מפתח לנעילה בבתים פרטיים, משרדים, מפעלים,