מנעולן 24 שעות בירושלים

מנעולן 24 שעות בירושלים

שירותי מנעולנות כוללים בתוכם מגוון רחב של שירותים, כמו פריצות, החלפות מנעולים, שדרוג מערכות אבטחה, התקנת מצלמות ועוד שירותים רבים אחרים. כדי לא להישאר מחוץ לנכס בשעות לילה מאוחרות או בשעות הבוקר המוקדמות אנחנו ממליצים לכם להצטייד במספר טלפון של מנעולן 24 שעות בירושלים או בכל מקום אחר בארץ בהתאם למקום מגוריכם.

לא פעם אנחנו נקראים לחילוץ אנשים ממצבים לא נעימים כמו אובדן מפתחות הבית או במקרה שפרצו אליהם והם לא יכולים לישון שבשקט לפני שיחליפו את המנעולים בביתם. מנעולן בירושלים גבעת שאול והסביבה יכול לתת לכם תושבי האזור מענה בכל שעות היממה.

למה לבחור בוקסמן מערכות לשירותי מנעולנות?

אנחנו בוקסמן מערכות מספקים שירותי מנעולן 24 שעות בירושלים והסביבה 6 ימים בשבוע. כעסק שומר שבת אנחנו מודעים לצורך של שומרי דת ומסורת אחרים להזמנת בעלי מקצוע שומרי שבת. אנחנו לאורך כל השבוע מעניקים ללקוחותינו את הישרות הטוב, האמין והזריז ביותר. אנחנו מאמינים כמו שלנו חשוב לשמור על שבתות וחגים גם ללקוחותינו חשוב שנותני השירות בביתם או בבית העסק שלהם ישמרו גם כן.

המערכות שאנחנו מתקינים מהמתקדמות בשוק, אנחנו מתעדכנים כל הזמן על המערכות שיוצאות, משתתפים בהדרכות ובהשתלמויות להכיר את השינויים והחידושים בתחום ואנחנו יכולים להתאים ללקוחותינו את המערכות המתקדמות ביותר עם ההתקנות הנקיות ביותר ללא נזקים.

אנחנו צוות מנעולנים מורשים, אחרי לימודים ממושכים, מבחנים ומבדקים ארציים אנחנו מוסמכים ובעלי תעודת מנעולן מורשה. כחלק בלתי נפרד להסמכה יש לנו אישור ממשטרת ישראל, כולל תעודת יושר ורישום לפי כל החוקים מול רשויות המיסים. אנחנו פועלים לפי כל ההנחיות והחוקים ונשמח לתת לכם את השירות הטוב ביותר.

בנוסף, היות ואנחנו עסק שומר שבת אנחנו מתמחים בהתקנת מנעולים חכמים שניתן להתקין גם בבתים של שומרי שבת כך שאין על דירי הבית כל סכנה לחילול השבת בשימוש במנעולים דיגיטליים הפועלים עם זרם חשמלי.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים כאן ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי. נשמח להעניק לכם את שירותי המנעולן 24 שעות בירושלים והסביבה הטובים ביותר, שירותי התקנת מצלמות אבטחה בירושלים ועוד ועוד.

מלאו פרטים
מנעול ללא מפתח

הקץ למפתחות, מנעול ללא מפתח

הפופולריות של מנעולים ללא מפתח  הולכת וגוברת עם השנים. יותר ויותר אנשים מחפשים את הנוחות של שימוש במנעול ללא מפתח לנעילה בבתים פרטיים, משרדים, מפעלים,