מנעול ביומטרי מולטילוק

מנעול ביומטרי מולטילוק - וקסמן מערכות

בעידן של היום הכל חכם יותר, הטלפונים חכמים יותר ויותר, המכוניות ממוחשבות וחכמות יותר, ויותר ויותר אנשים מכניסים את מערכת הבית החכם אליהם ובעצם כל זה קורה כדי לאפשר לנו תנאי מחייה טובים יותר, קלים יותר ובטוחים יותר. אז מהו מנעול ביומטרי מולטילוק? מה הם היתרונות שלו ומה הם החסרונות?

נתחיל במענה לשאלה הראשונה, מה זה מנעול ביומטרי מולטילוק?

מנעול ביומטרי מולטילוק זו מערכת שהופכת את המנעול של דלת ביתכם לחכם. זהו מודל מתקדם טכנולוגית בתחום המנעולים הביומטריים. יש למנעול הזה אפשרויות רבות, הוא אמין וקל לשימוש. מאפשר לכם גישה לביתכם או לעסק שלכם ללא צורך בשימוש במפתח ובנוסף, אתם יכולים לשלוט עליו גם מרחוק.

איך עובד מנעול ביומטרי מולטילוק?

ביומטרי כבר אמרנו? מנעול ביומטרי מאפשר לכם לפתוח את הדלת באמצעות קריאת טביעת האצבע שלכם ושל כל מי שאתם מגדירים במערכת שהוא מורשה כניסה. השימוש בטביעת האצבע מאפשרת למורשים להיכנס ללא צורך בשימוש במפתח, הזיהוי פשוט ומהיר והכי חשוב מאובטח, מי שאינו מוגדר במערכת לא יוכל להיכנס לביתכם.

מנעול ביומטרי מולטילוק – יתרונות.

  • המערכת פועלת באמצעות סוללות פשוטות, אין צורך בהכנת תשתית, אין צורך בהעברת כבלים וניתן להתקין אותה על גבי דלת קיימת.
  • הרשאת משתמשים רבים והגדרתם בצורה פשוטה ומהירה. בין אם בחרתם להתקין מנעול ביומטרי מולטילוק בביתכם ובין אם בחרתם להתקין אותו במשרד, אתם יכולים להגדיר מספר רב של משתמשים בצורה פשוטה למדי. אם תחליטו להסיר את המשתמש המורשה (לדוגמא עובד שפיטרתם) או להשהות את כניסתו (במקרה של בירור הליכים כלשהם) תוכלו לעשות זאת בכמה רגעים בודדים.
  • הגדרת כניסה לפי לו"ז מתואם מראש, הנמקה מגיעה כל יום חמישי בין 10 בבוקר ל 12 בצהריים, הגדירו את כניסתה בשעות וביום המתוכנן וכך תהיה רגועים ובטוחים שהיא לא תבקר בביתכם מחוץ לשעות הפעילות שלשמם הגיעה.
  • מנעול ביומטרי מולטילוק מאפשר לכם להשליטה מלאה, תוכלו להגדיר אבטחה כפולה, גם טביעת אצבע וגם קוד מספרים לכניסה.

מנעול ביומטרי מולטילוק – חסרונות

  • החיסרון היחיד שמצאנו, זה המחיר. המנעול אינו מבין הזולים בשוק אבל עבור מה שהוא מספק ותוחלת החיים שלו הוא בהחלט משתלם.

למידע נוסף, אתם יותר ממוזמנים ליצור עם צוות וקסמן מערכות קשר בטלפון 077-2295560 ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

מלאו פרטים
מנעול ללא מפתח

הקץ למפתחות, מנעול ללא מפתח

הפופולריות של מנעולים ללא מפתח  הולכת וגוברת עם השנים. יותר ויותר אנשים מחפשים את הנוחות של שימוש במנעול ללא מפתח לנעילה בבתים פרטיים, משרדים, מפעלים,