מנעולן בירושלים תלפיות

תארו לכם שאתם חוזרים הביתה לאחר יום ארוך של עבודה, מכניסים את היד לתיק או לכיס ומגלים שאיבדתם את המפתח של הדירה. זה בהחלט לא דבר נעים אך מקרים כאלה ואחרים קורים להרבה מאוד אנשים מדי יום, לא רק באזור ירושלים תלפיות אלא בכל רחבי הארץ. מנעולן בירושלים תלפיות מספק שירותי פריצת מנעולים, החלפה והתקנה של מנעולים חדשים וכן שירותים נוספים שאינם קשורים רק למנעולי דלתות או רכבים נעולים. וקסמן מערכות מספקת שירותים אלו ושירותים מתקדמים אחרים כגון מנעולן חירום בירושלים והסביבה, התקנת מצלמות אבטחה, התקנת מנעולי קודן ועוד ועוד תוך שימת דגש על שירות מהיר, אדיב ומקצועי ביותר. המחירים? ללא תחרות!

איך לבחור מנעולן בירושלים תלפיות?

  • תעודת יושר – כדי להיות מנעולן מוסמך בתחום ולעסוק בתחום פריצת המנעולים בצורה חוקית צריך המנעולן לקבל תעודת יושר מהמשטרה המאשרת שאין לאותו מנעולן עבר או רקע פלילי.
  • תעודה מקצועית – טוב לבדוק שהמנעולן הנו מנעולן מוסמך שעבר קורס הסמכה מקצועי בתחום.
  • טוב לקרוא מידע נוסף אודות החברה בגוגל ובאתר החברה, בפייסבוק ובמקומות נוספים באינטרנט כדי לאסוף כמה שיותר מידע על החברה או על המנעולן ולראות שיש על מי לסמוך.
  • טוב לקרוא פידבקים ברשתות החברתיות ובגוגל מיי ביזנס שיותר קשה לזייף אותם מאשר לרשום כמה פידבקים באתר.
  • היכן המנעולן נמצא? האם הוא נמצא באזור שלנו ויכול לספק את השירותים במהירות? אם המנעולן מגיע מקרוב הוא גם לא יכלול תשלום אקסטרה על דלק וזמן הגעה.

אילו שירותים נוספים מנעולן יכול לספק באזור זה?

וקסמן מערכות המספקים שירותי מנעולן בירושלים תלפיות מספקים שירותיהם במגזר הפרטי העסקי ולא רק שירותי פריצת מנעולים. החברה מספקת גם התקנה ותיקון מערכות אבטחה מתקדמות, מערכת נעילה דיגיטליות לשער, דלתות, מחסנים, בתי עסק ועוד. שירותי פריצת כספות, שירותי התקנת מצלמות אבטחה, שירותי החלפת עיניות לדלתות כולל עיניות עם מצלמות דיגיטליות מובנות, התקנת מערכת נעילה ביומטרית ועוד. אנו מבינים שהבטיחות שלכם חשובה לכם ובמקומות מסוימים שבהם יש ציוד יקר או מידע רגיש החשיבות לאבטחה אף עולה בכמה דרגות.  צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם את השירות המהיר, האדיב והמקצועי ביותר.

מלאו פרטים
מנעול ללא מפתח

הקץ למפתחות, מנעול ללא מפתח

הפופולריות של מנעולים ללא מפתח  הולכת וגוברת עם השנים. יותר ויותר אנשים מחפשים את הנוחות של שימוש במנעול ללא מפתח לנעילה בבתים פרטיים, משרדים, מפעלים,