ידית קודן מולטילוק

ידית קודן מולטילוק - וקסמן מערכות

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מחליפים את שיטת הנעילה בביתם, במשרדיהם לידית קודן מולטילוק. ידית קודן מקורית מבית מולטילוק מאפשרת לכם אבטחה מקסימלית לנכס שלכם. ניתן להתקין את הידית על דלתות עץ או מתכת והיא מעניקה לכם בטיחות מרבית.

ידית קודן מולטילוק בעלת 4 ספרות המאפשרת בקרה על מי שנכנס לנכס וחוסכת לכם התקנה של מנעול חשמלי או ביצוע תשתיות להתקנתה. הידית מופעלת באמצעות סוללה, התקנתה פשוטה מאוד ואפשר להחליף את הידיות גם לדלתות פנים וגם לדלתות חוץ. יש גם מנעול ביומטרי מולטילוק.

איך ידית קודן מולטילוק עובדת?

ידית קודן כשמה כן היא בעלת 4 כפתורי הקלדה שבאמצעות הקלדת השילוב הנכון הדלת תיפתח. במצב פעולה רגיל הידית נמצאת במצב משוחרר ואם מישהו ינסה לפתוח אותה ללא הקלדת הקוד או עם הקלדת קוד שגוי המנגנון המפעיל ללשונית לא יכנס לפעולה וכך ימנע את הכניסה של אותו אדם. רק לאחר הקלדת השילוב הנכון של הקוד, הידית תמשוך את הלשונית למקומה וכך תתאפשר פתיחת הדלת. ידית קודן מולטילוק  עובדת על סוללות ומאפשרת שימוש רב ומחזיקה כ 3 שנים לפני שצריך להחליף סוללות. החלפת הסוללות פשוטה ביותר ובעל הנכס יוכל לבצע זאת בקלות בעצמו ללא צורך בבעל מקצוע.

היכן ניתן להשיג ידית קודן מולטילוק?

ישנן הרבה מאוד יצרניות המגדירות את עצמן "מולטילוק" אך כדי לרכוש ידית איכותית ואמינה שתחזיק לכם לאורך שנים עליכם להזמין את ידית קודן מולטילוק המקורית בלבד. האיכות של מולטילוק גבוהה בהרבה מהחיקויים ומאפשרת לכם ביטחון מלא עבור הנכס שלכם.

האם ניתן להתקין ידית קודן מולטילוק גם בבית?

בהחלט כן, ידיות קודן מולטילוק אפשר להתקין בבתים פרטיים, בבתי עסק, במשרדים ועוד. ישנם הבוחרים להתקין את הידית בביתם הפרטי על מנת שילדיהם לא יצטרכו ללכת לבית הספר עם מפתח שעלול ללכת לאיבוד בדרך.

אנחנו חברת וקסמן מערכות – waxman-systems.co.il מעניקים פתרונות אבטחה ללקוחותינו הן הפרטיים והן הציבוריים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים על ידית קודן מולטילוק.

מלאו פרטים
מנעול ללא מפתח

הקץ למפתחות, מנעול ללא מפתח

הפופולריות של מנעולים ללא מפתח  הולכת וגוברת עם השנים. יותר ויותר אנשים מחפשים את הנוחות של שימוש במנעול ללא מפתח לנעילה בבתים פרטיים, משרדים, מפעלים,