קודן לדלת ללא חשמל

קודן לדלת

הקודן לדלת – בואו והכירו את הצעקה הבאה בתחום הנעילה, זהו הוא ולא אחר קודן ללא חשמל או קודן מכני.
על הקודנים לדלתות שמענו וראינו בעיקר בחברות היי טק ובארגונים מכובדים אחרים, זה היה נכון לפני מספר שנים והיום אנחנו רואים את אותם הקודנים רק משוכללים יותר ונגישים יותר עבור כל מי שחפץ בהם. קודן זה הוא ללא חשמל אינו פריבילגיה המיועדת לעסקים גדולים ומצליחים היום אנחנו רואים אותם בגני ילדים, בבתים פרטיים ובמשרדים גם קטנים.

הביקוש עבור נעילה לדלת ללא חשמל הולך וגדל, אנשי עסקים רבים המעוניינים לשמור על מקום העסק שלהם בטוח מזמינים אותו, בבתים פרטיים רבים מחליפים את המנעולים המסורתיים הרגילים במנעולי קודנים לדלת כניסה, כך שלא צריך יותר להסתמך על מפתח שעלול ללכת לאיבוד ולא צריך לתת לילדים להסתובב עם מפתח לבית הספר.

אין צורך בתשתית מיוחדת עבור קודן לדלת

קודן לדלת ללא חשמל מאפשר לכם להחליף את המנעול הישן במנעול עם ידית קודן מולטי לוק ללא הכנות מראש, ללא הצורך להכין תשתית חשמל עבור הקודן ומאפשר לכם להתקדם לעולם ללא המפתח בביתכם, במקום העסק שלכם ולכל מקום שתרצו להחליף את המנעול הישן במנעול עם קודן מתקדם, זה מקל עליכם ומוזיל עליות של תשתית החשמל. קודן זה פועל על ידי סוללות המחזיקות לאורך זמן רב, התקנת הקודן לדלת די פשוטה ומהירה כך שאתם לא צריכים להיות עם המתקין שעות על גבי שעות והקודן אמין במיוחד.

את הקודן לדלת כניסה לדוגמא תוכלו להתאים לדלת שלכם בין אם היא עשויה מעץ ובין אם היא עשויה אלומיניום. קודן ללא חשמל ניתן להתקין על כל סוגי הדלתות על דלתות פנים כמו בחברות מסוימות שיש את הצורך לשמור על נתונים מסווגים שמחלקה מסוימת עובדת עליהם או מידור של צוות שעובד עם חומר מסוכן וכדומה ולדלתות חוץ על מנת לשמור על המקום שלכם בטוח בין אם זו דלת הכניסה לביתכם או דלת המשרד. חשוב לפני שמזמינים לבדוק את סוג הקודן שאתם מעוניינים, ההיצע גדול ועליכם להיות בטוחים שמה שאתם מזמינים מתאים לצרכים שלכם.

אתם יותר ממוזמנים להתקשר אלינו לוקסמן מערכות בטלפון לקבלת מידע נוסף או לקבלת הצעת מחיר עבור קודן בדלת ללא חשמל המתאים ביותר לצרכיכם.

מלאו פרטים
מנעול ללא מפתח

הקץ למפתחות, מנעול ללא מפתח

הפופולריות של מנעולים ללא מפתח  הולכת וגוברת עם השנים. יותר ויותר אנשים מחפשים את הנוחות של שימוש במנעול ללא מפתח לנעילה בבתים פרטיים, משרדים, מפעלים,