איך אנחנו רואים את העבודה שלנו ב-וקסמן מערכות

וקסמן מערכות

אנחנו בוקסמן מערכות מכירים את התחושה המתסכלת כאשר מפתחות הבית הלכו לאיבוד, ברגע הזה ממש, שאתם מבינים שהמפתחות לבית אינם בנמצא, אתם לא יודעים היכן הם ואין לכם דרך להיכנס לביתכם, זה השלב שהאמוציות עולות ואנחנו נקראים לעזרתכם. אנחנו מבינים את הרגשות שעולים וצפים ברגעים הללו ומתוך ההבנה של הסיטואציה הזו אנחנו מעניקים לכם את השירות המהיר ואדיב ביותר כדי שאתם תחזרו מהר ככל הניתן לתחושת נינוחות ורוגע.

וקסמן מערכות נותנים לכם מענה מהיר ומקצועי לפריצת דלתות, החלפת המנעול הקיים בדלת במנעול חדש וכל זה בנועם, רוגע ובצורה נקייה. ניתן להחליף את המנעול המסורתי במנעול חדש באותה שיטה מסורתית, אך אנחנו ממליצים להתקדם עם השיטות הנעילה המתקדמות של היום על מנת לא להיות תלויים יותר במפתח.

שיטות הנעילה המתקדמות של היום מאפשרות לכם להתקין מנעולים חכמים לבית כמו, קודנים או מנעולים בזיהוי ביומטרי .בשיטות האלו אתם מבטיחים את כניסתכם לנכס ובצורה בטוחה שומרים עליו ממבקרים לא רצויים. המערכות הללו אמינות מאוד, בטוחות לשימוש ופועלות גם כשיש הפסקת חשמל.

ניתן כמובן להוסיף ולהגן על בני הבית ועל הנכס שלכם מתוך הבית באמצעות אינטרקום לבית, אנחנו מתקינים מערכות אינטרקום לבית המאפשרות לכם לראות את מי שהגיע לדלת ביתכם. המערכות ניתנות להתקנה עם חיווט וללא חיווט, אתם צריכים רק לבחור בין המערכות המוצעות לאינטרקום לבית ואנחנו נתקין את המתאימה ביותר עבורכם לפי הצרכים שלכם.

בנוסף למנעולים, היום רבים מעוניינים לדעת מה קורה בביתם כשהם לא נמצאים, אנחנו מתקינים מצלמות אבטחה לבית ולחצר, אתם תוכלו להיות במעקב שוטף, לראות את המתרחש במקום הפרטי ביותר שלכם, כל רגע נתון מכל מקום באמצעות האפליקציות התואמות למערכות שתרכשו.

אנחנו מודעים לצורך לשמור על הבית שלכם, זה הוא מבצרכם ותחושת הביטחון בבית היא החשובות ביותר שיש. אנחנו בוקסמן מערכות נתאים עבורכם את המערכות הטובות והנכונות ביותר עבורכם על מנת שתרגישו בטוחים בבית שלכם.

מלאו פרטים
מנעול ללא מפתח

הקץ למפתחות, מנעול ללא מפתח

הפופולריות של מנעולים ללא מפתח  הולכת וגוברת עם השנים. יותר ויותר אנשים מחפשים את הנוחות של שימוש במנעול ללא מפתח לנעילה בבתים פרטיים, משרדים, מפעלים,